LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

MORGONDAGEN

Publicerad 2013-12-25 21:49:02 i Allmänt,

Imorgon blir det en shopping dag :) Jag älskar ju shopping och jag fick massa pengar i julklapp så det kommer bli jättekul! Rean startar ju imorgon och sen blir det att vi åker iväg någon annan stans (kommer inte ihåg vad det heter, ej i Jönköping), annars blir det för övrigt  "reashopping" vilket uppskattas mycket! :) Jag ska även in på klockmaster och korta ner armbandet på min Marc Jacobs klocka som jag fick i julklapp. Så det kommer nog att bli en händelserik dag imorgon ;) Hoppas ni har haft en riktigt bra juldag i alla fall, för det har jag :)  // Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela