LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

SHOPPING

Publicerad 2013-12-26 18:34:48 i Allmänt,

Måste bara säga JÄVLAR vilken dag! Totalt BÄST! Bästa shoppingdagen på länge. Jag var i Gällstad idag med min kusin och hennes föräldrar. Vi var inne på Lager 157 där jag handlade kläder. Jag handlade 3 tröjor från märket Bondelid, ni kan se dem på bilden nedan. Jag köpte även en deodorant, märket Björn Borg. Sedan handlade jag underkläder och massa andra småsaker. Handlade också en Odd Molly Kofta och jag hann även fixa min Marc Jacobs klocka i armbandet för det var lite för stort. Sitter nu i alla fall och bara slappar, tar det lugnt och lyssnar på musik. Hoppas ni har fyndat lite saker idag på mellandagsrean. Själv var jag ju inte hemma så det blir nog förmodligen en sväng på stan imorgon, hoppas det finns något kvar till mig att fynda haha ;) // Ebba
 
Bild på vad jag köpte: (allt är inte med, köpte tex en Bondelid tröja som var marinblå också, likadan som den rosa)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2013-12-30 23:40:47

Vart köper man bondelid tröjor, och var kostar den med "volang" nertill? :)

Svar: Dem kostar 150 kr /st och finns på Lager 157 :) // kram
Ebba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela