LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

STAN

Publicerad 2013-12-28 13:32:12 i Allmänt,

Idag ser dagen ut så att jag ska gå på mellandagsrean med min bästa kompis. Jag vet att den startade för dagar sen, men det kanske finns något kvar ;) Jag var ju i Gällstad den dagen den började men idag tänker jag i alla fall gå på mellandagsrean. Ärligt hoppas jag på att hitta något fint, även om jag inte hittar det på rean. Min garderob behöver verkligen få in nya kläder! Är det inte för litet är det sommarkläder! Så jag hoppas såklart på att hitta lite tröjor i alla fall. Hoppas ni hittade något på mellandagsrean om ni var där när den startade, eller någon annan dag. // Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela