LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

TWO DAMN DAYS TO NEW YEAR

Publicerad 2013-12-29 01:14:05 i Allmänt,

Kan ärligt inte fatta att det bara är två dagar kvar till nyår. Är det nu det blir massa "YOLO MOMENTS" eller vadå? Tycker helt ärligt att detta året har gått sååå fort. Vart tog allt vägen liksom? Så nu sitter jag här igen med två dagar kvar på året. Kommer kännas lite konstigt att säga "jahopp då var det 2014 nu då" på nyårsafton. Själv ska jag jobba den dagen, och kanske till och med lite imorgon. Lyckats slösa nästan alla mina julklappspengar så jag har bara 500 kronor kvar, dock väntar jag månadspeng och lön för denna månaden men ändå! Det har nog blivit ett litet beroende av att handla så fort man får pengar, men är man en shoppaholic så är man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela