LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

Kommentarer

Postat av: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Publicerad 2013-12-21 19:05:12

Hej, är det din mamma som äger fabriken?
Och iså fall varför bara inte öppna en ny village istället?
Sen undrade jag om du fortfarande går på juniorena...
Kram! :)

Svar: Hej! Du har helt rätt att min mamma äger Fabriken :) Anledningen att mamma inte vill öppna en till village butik är eftersom hon har haft en nere i stan innan som låg på Smedjegatan, och en gång i tiden hade hon en villagebutik i Linköping. Fabriken är upplagt att vi själva plockar ut sortimentet och inte får bestämda varor från en leverantör, vilket bli mer personligt. Jag går inte på juniorerna utan jag går på tonår som är samma som juniorerna fast för tonåringar då :) Ha en bra dag // kram Ebba
Ebba

Postat av: Mickeli

Publicerad 2013-12-22 22:59:51

Hej! Söt blogg. Vart köpte du dessa? Kram mickeli

Svar: Hej! Tack, jättekul att du gillar den :) Jag köpte dem på Parelle i Jönköping city på Smedjegatan. Ha en bra dag // Kram Ebba
Ebba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela