LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

LOV

Publicerad 2014-04-21 18:48:00 i Allmänt,

Imorgon är det skola igen. Usch, jag längtar verkligen inte! Jag hade ju tänkt att jag skulle göra en massa nu på lovet innan lovet började men det har mest blivit att man sovit bort halva dagen och sen segat i mjukiskläder, alltså allmänt inte gjort ett skit. Jag har la typ varit med kompisar någon dag men annars bara typ sovit bort hela lovet. Så nu i efterhand önskar jag grymt mycket att jag inte hade sovit bort lovet utan typ hittat på mer saker då jag ändå var ledig. Hoppas ni har haft ett bra lov och inte typ slösat bort det på att göra precis INGENTING som jag har gjort hahah. Imorgon är det skola i alla fall och jag är väl inte direkt förväntansfull för det, tror dock ingen är det men aa.
 
Jag har ju inte uppdaterat något efter konserten men liksom jag typ skakade ganska mycket så blev inte bilden suddig blev den typ dålig pga rökmaskinen. Jag ska ta och leta igenom bilderna igen så får vi se om jag hittar någon bra bild, annars får jag la lägga ut en inlägg om hur det var. Men lacka inte för mycket ba om jag lägger  ut en "ful" bild hahah ;)
 
Kram på er / E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela