LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

18.56

Publicerad 2014-01-06 18:56:43 i Allmänt,

Hej! Sitter just nu framför datorn i mitt rum efter att ha kollat på film. Imorgon är det skola, fan vad tråkigt! Har inte längtat alls, faktum är att jag tycker att det har gått såååå fort. Haft fullt upp hela tiden och därför har det blivit väldigt trögt med bloggandet på det senaste. Men imorgon är det back to school som gäller och jag är inte taggad alls! Sista teminen i 9:an är det att se framåt på nu. Jag tror att alla vet vad detta betyder... Såklart snackar jag om nationella proven, och det är liksom inte precis något jag ser fram emot. Jag har i alla fall njutit av min lediga tid och tagit vara på den. Har varit i Skövde och badat, hängt med kompisar, varit i götet och massa annan rolig skit ;) Hoppas ni har haft ett underbart lov :) / Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela