LALLOS.BLOGG.SE

EBBA BOBIN

GÖTEBORG - NEW IN

Publicerad 2014-01-03 21:55:11 i Allmänt,

Hej! Sorry för så sjukt dålig uppdatering, men det blev sent på nyår så tagit litet tid att återhämta mig ;) Idag åkte jag till Göteborg över dagen och det blev en massa shopping, vilket jag såklart älskar. Köpte 2 par byxor på Gina, ett par basic svarta och ett par vanliga blåa jeans. Jag handlade även två stycken iphoneskal, ett från Glitter där det står "LOVE" på och ett Marc Jacobs skal, vilket jag bokstavligen är kär i <3. Jag handlade också en marinblå randig tröja på Zara. Sedan handlade jag lite "verkligen" nödvändiga saker som ett doftljus och ett brunt skärp. Och som grädden på moset, två jackor, en marinblå och en militärgrön :) Det var allt jag handlade. // Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba

Hej, jag heter Ebba Bobin och är 15 år. Bor i staden så kallade Jönköping. Jag är en väldigt positiv tjej som gillar att shoppa och hänga med kompisar. Här kommer ni läsa allt mellan himmel och jord. - Detta är min blogg, hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela